Dag 1 Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 1 Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 1 Byron Bay

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

10 November 2014 | Australië, Byron Bay

Om 07:50 uur kwam ik met de bus aan in Byron Bay. Ik kwam in het hostel aan en kreeg te horen dat ik pas om 14 uur kon inchecken. Ik mocht wel mijn bagage opslaan.
Ik kwam in het hostel een Hollands meisje (kelly) tegen, die ook moest wachten tot ze kon inchecken.
We hebben samen gewacht en dat was wel gezellig. Ik heb ondertussen ook mijn route naar cairns bekeken en activiteiten opgezocht voor de dagen dat er nog niks gepland stond.
Om 14 uur heb ik ingecheckt en mijn spullen geïnstalleerd.
Ik ben toen via het strand richting de vuurtoren gelopen. Ik had de route gevonden die ik moest hebben, maar na een stukje lopen was het pad afgesloten. Ik moest dus de route via de andere kant zien te vinden. En ik met me mega slechte richting gevoel ben dus totaal de verkeerde kant opgegaan. Op een gegeven moment heb ik het toch gevonden, maar het heeft me zowat een uur gekost. Na 2,5 uur wandelen was ik eindelijk aangekomen bij de vuurtoren. De vuurtoren in Byron staat op het meest oosterse puntje van Australië. Het was een behoorlijke klim op mijn slippers naar de vuurtoren, dus ik heb mezelf daar lekker getrakteerd op eem ijsje. Ik vond dat ik dat wel verdiend had! Ik had er prachtig uitzicht en in de zee zag ik nog een school roggen zwemmen.
Weer terug bij het hostel was ik best moe. Ik ben boodschappen gaan doen en heb een tonijn salade voor mezelf gemaakt. Daarna heb ik lekker gedoucht en ben ik naar bed gegaan.

  • 27 November 2014 - 22:10

    Tim:

    Een zee roggen... ga denk toch maar serieus overwegen om ook te gaan reizen, al is het maar om al die bijzondere dieren in het wild te zien! Volgende keer lees ik de rest van wat je hebt meegemaakt hopelijk nog deze week! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 13436

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: