Richting de Snowy Mountains - Reisverslag uit Nullawarre, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Richting de Snowy Mountains - Reisverslag uit Nullawarre, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Richting de Snowy Mountains

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

24 December 2014 | Australië, Nullawarre

Nadat we ontbeten hadden zijn we naar mansfield gereden. Daar hebben we aan een meer gezeten en hebben we allebei een uurtje zitten lezen. Toen zijn we doorgereden naar Wodonga. Daar hebben we ook even bij een meer rondgekeken.
Het zijn allemaal kunstmatige meren ontstaan door dammen. Het ziet er een beetje griezelig uit, want er staan allemaal dode bomen in de meren.
We zijn weer doorgereden naar corryong ,waar ze een toeristen informatie centrum hadden. We zijn daar naar binnen gegaan en hebben gevraagd wat je allemaal kon doen in de Snowy mountains. De man heeft ons op kaarten laten zien wat leuk is om te doen. Hij heeft ons ook gelijk aangeraden om naar Canberra te gaan. Hij heeft ook op een kaart van Canberra en de kust laten zien wat daar te doen is. Een super aardige man en hij bleef maar praten. Wij waren erg blij met zijn uitleg.
Het was ondertussen half 6. We zijn doorgereden naar Khancoban en hebben daar bij een motel geboekt. Omdat het kerstavond was was het er erg gezellig bij de bar en we kregen een uur lang gratis bier en fris. We hebben ook lekker gegeten.

• 31 December 2014 - 12:57

Mama Wilma:

Hee Pietje, zit je nu op Dubai!
    Nou jullie hebben een goede kerstavond gehad, dat compenseert jullie diner van eerste kerstdag volledig toch?
    xx mem (en alla, ik bedoel Ella, zij zit ook mee te lezen...) Nog een goede voortzetting van de laatste vliegreis, de Abcouder fanfare staat hier al klaar om jullie warm te onthalen!