Dag 7 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 7 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 7 Sydney

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

09 November 2014 | Australië, Sydney

Ik werd al vroeg wakker, omdat het heel erg licht was in de kamer. Iedereen in mijn kamer sliep nog.
Ik ben naar het station gegaan voor gratis WiFi. Ik heb toen even lekker geskypt met Jeroen. Dat was super fijn! Het was nog even spannend op het station, want er waren 2 daklozen die bijna met elkaar op de vuist gingen! Er kwam later nog politie bij om te kijken wat er aan de hand was. Dat was een van de weinige keren dat ik politie heb gezien in Australië.
Om 10:30 uur heb ik uitgecheckt. Ik heb de rest van de dag mijn dagboek bijgeschreven en mijn blog bijgewerkt.
Om 19 uur ben ik met de greyhound bus vertrokken richting Byron Bay. Het was een super luxe bus. Ik had WiFi en er waren USB-poorten om je apparaten op te laden. Ik ben dus verder gegaan met mijn blog en heb lekker gelezen. Daarna ben ik gaan slapen. Ik had lekker de ruimte, want er zaten niet veel anderen in de bus.

  • 17 November 2014 - 23:40

    Mama Wilma:

    Da's het voordeel van weinig douchen he....veel ruimte om je heen!

  • 23 November 2014 - 12:40

    Hetty:

    Goh Evita, het klinkt alsof je al heel veel gereisd heb, 't komt allemaal heel relaxed over.
    Lekker genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 13443

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: