Dag 3 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 3 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 3 Sydney

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

05 November 2014 | Australië, Sydney

We moesten vroeg uitchecken, want vandaag zouden we naar Basecamp gaan. Een soort hostel in de natuur 3 uur buiten Sydney. Voordat we hier heen gingen, hebben we onze grote backpacks opgeslagen en zijn we naar de bank gegaan om onze bankpas op te halen. De vrouw die ons hielp was super aardig. We kregen gelijk water en snoepjes.
Om 13 uur zijn we met de bus naar Basecamp vertrokken. Er was onderweg niet heel veel te zien, omdat er veel bomen langs de snelweg staan. Om 17 uur kwamen we aan in het kamp. Ik kreeg een tent toegewezen met nog 2 meiden. We hebben onze spullen uitgestald en zijn naar de algemene ruimte gegaan om daar te chillen tot het avondeten. We hebben pizza's gegeten en ze waren heerlijk.
We hebben hierna een feestje gebouwd. Er was muziek, drank en we hebben spelletjes gedaan.
We hebben het kartonnen doos spel gedaan (hetzelfde als in Thailand), een spel met ballonnen (2 personen moesten een ballon zo snel mogelijk van voeten naar voorhoofden krijgen zonder handen) en het spel ABC. ABC gaat als volgt: A wordt gekozen en moet zijn ogen dicht doen, dan worden B en C stilletjes gekozen. A moet daarna een opdracht voor B en C bedenken. Erg grappig!
Ik ben wat eerder naar bed gegaan dan de rest, want ik had niet zo veel gedronken en de rest was pittig dronken. Niet zo gezellig voor mij meer.
Onderweg naar de tent kom je allemaal buidelratten tegen. Hele grappige dieren.
Het was 's avonds en 's nachts behoorlijk slecht weer, dus ik heb het stervens koud gehad in de tent. Niet echt lekker geslapen dus.