Dag 2 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 2 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 2 Sydney

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

04 November 2014 | Australië, Sydney

Om 09:30 uur moesten we verzamelen bij de receptie. Ondanks de onrustige nacht had ik toch wel lekker geslapen. het was 's morgens best wel fris en we zouden op een boottrip gaan, dus ik zat een beetje in dubio wat ik aan zou trekken. Uiteindelijk heb ik mijn lange broek aan gedaan en heb ik mijn korte broek in mijn tas gestopt.
We kregen in de kelder van het hostel eerst een praatje over werken en reizen in Australië. Dat was zeer nuttig en ik werd erg enthousiast over de reis mogelijkheden. Ik was er ondertussen wel achter dat 2 maanden Australië veels te kort is. Hierna heb ik mijn Australische sim-kaart opgehaald.
Om 13 uur zijn we naar de haven gelopen en op de catamaran gestapt. Ik heb onderweg kennis gemaakt met 2 Nederlanders uit mijn groep. Het was fijn om weer Nederlands te kunnen praten. Ik voelde me gelijk een stuk beter in de groep, omdat je toch het gevoel hebt dat je ergens bij hoort (heerlijk dat kudde gedrag).
Tijdens de cruise hadden we prachtig uitzicht over Sydney. Het was een heerlijke middag. Erg gezellig en uit de wind lekker warm. Heb mn lange broek op de boot verwisseld voor mijn korte broek. We hebben ook lekker bbq gegeten op de boot.
's Avonds ben ik op zoek gegaan naar gratis WiFi en avondeten. Ik ben uiteindelijk in de mc donalds beland. Onderweg sprak een Aziatische jongen mij opeens aan om te vragen of ik wist waar een juice bar was. Dat wist ik natuurlijk niet, maar toch begon hij een heel gesprek met me. Waarschijnlijk was hij helemaal niet op zoek naar een juice bar. Hij is toen met me mee gegaan naar de mc donalds en tijdens het facebooken en whatsappen heb ik met hem zitten kletsen. Ik voelde mezelf er wel een beetje ongemakkelijk bij, want ik ben het niet gewend dat iemand je zomaar aanspreekt als je op straat loopt en zichzelf vervolgens uitnodigt om met je te eten. We hebben uiteindelijk tot 22:30 uur zitten praten. Het was gezellig, maar het bleef een beetje ongemakkelijk. Hij wilde me ook steeds een knuffel geven en dat vond ik wel een beetje vervelend.
Ik ben hierna naar bed gegaan.

  • 12 November 2014 - 14:55

    Hetty:

    Sjans in Sidney...... je maakt wat mee!

  • 12 November 2014 - 15:06

    Mama Wilma:

    Als ik nog ns zwerver wordt, weet ik nu hoe ik aan mn kostje kan komen....

  • 16 November 2014 - 17:18

    Mariehartje:

    En toen ging je naar bed. Goede keuze! Haha

  • 27 November 2014 - 21:59

    Tim:

    Haha! Geen commentaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 13446

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: