Week 3 dag 1 leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Week 3 dag 1 leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 1 leconfield

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

07 December 2014 | Australië, Tamworth

Vandaag gingen we weer aan het werk. Om 8 uur zijn we begonnen met het voorbereiden van het eten voor maandag. Ook hebben we de badkamer schoongemaakt, de lakens gewassen, de eenden en kippen gevoerd, de keuken schoongemaakt, de vloeren geveegd, de vuilnisbakken schoon gespoten en de werkplaats opgeruimd.
Om 2 uur waren we klaar. Daarna heb ik mijn dagboek een beetje bijgeschreven en heb zitten lezen. Aan het eind van de middag hebben Kathi en ik onze kamer geruild met John.
Als avondeten hadden we weer restjes. Daarna heb ik nog even zitten lezen.

  • 02 Januari 2015 - 12:34

    Maartje:

    Dat klinkt echt als een super leuke dag! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13434

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: