Week 2 dag 7 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Week 2 dag 7 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Week 2 dag 7

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

06 December 2014 | Australië, Tamworth

Ik was om 6 uur al weer wakker. Ik ben op zoek gegaan naar een toilet. Ik kon in de bus maar 1 slipper vinden dus heb ik Will zn schoen geleend. Die schoen was natuurlijk veels te groot, dus het moet er heel bizar uit hebben gezien! De mensen die ik op straat tegen kwam dachten waarschijnlijk dat ik een of andere loenatik was.
Ik kon nergens een toilet vinden, dus ben ik naar het hostel gelopen om van de WiFi gebruik te maken. Ik wilde skypen met het thuisfront, want mam was jarig. Maar niemand was online. Ik ben weer terug gegaan naar de bus en ben weer gaan slapen. Om 8 uur was ik weer wakker en ben toen weer naar het hostel gegaan. Ik had ondertussen mijn andere slipper weer gevonden.
Het hostel was nu open, dus kon ik lekker gebruik maken van het toilet. En ik heb met thuis en Jeroen geskypt. Tot 12 uur heb ik mijn fb bijgewerkt, mails beantwoord, ontbeten en afscheid genomen van Tatjana.
We zijn met de bus eerst naar een tankstation vlakbij de snelweg gereden. Daar hebben we Will afgezet en afscheid van hem genomen.Toen zijn we terug gereden naar de range.
Ik heb tot 5 uur zitten lezen. Daarna zijn we met zn allen films gaan kijken. Tussendoor hebben we restjes van de week opgewarmd en gegeten.

  • 30 December 2014 - 21:29

    Mama Wilma:

    k Was heeel blij om ff met je geskyped te hebben skatje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 13453

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: