Week 3 dag 2 Leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Week 3 dag 2 Leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 2 Leconfield

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

08 December 2014 | Australië, Tamworth

We dachten dat we deze week 4 studenten zouden krijgen, maar Courtney kwam ons vertellen dat er een ziek was en dat er maar 3 studenten zouden komen. Het zou een rustige week worden.
We hebben niet de hele kudde paarden naar beneden gehaald. We hebben er ongeveer 15 naar beneden gehaald.
Om half 12 kwamen de studenten aan. De groep bestond uit een Nederlander Thomas, een Frans Zwitserse Christelle en een duits Zwitserse Ramona.
We hebben bij de thee een introductiepraatje gedaan. Alleen Christelle was een ervaren ruiter. Ze zijn naar de zadelcursus gegaan en wij hebben de lunch voorbereid, wat zo gebeurd was.
We hebben geluncht en daarna kreeg iedereen zijn paard toegewezen.
Ik moest deze week weer op Steal en ik was een beetje teleurgesteld, want ik had graag weer een ander paard uitgeprobeerd.
We hebben onze paarden gezadeld en de rest van de paarden terug naar de wei gebracht.
We zijn met de paarden naar de arena gegaan, waar ze de basis rijles kregen. Daarna zijn we de wei in gereden, waar Tim weer een uitleg over de bomen en planten heeft gegeven.
Na een uurtje rijden in de wei zijn we terug gegaan. We hebben de paarden afgezadeld en naar de wei gebracht.
Daarna zijn we gaan koken en eten. We hebben deze dag veel in de leconfield bijbel (waar precies in staat wat je wanneer moet doen) gekeken, want Will was er niet meer en hij had de week daarvoor de leiding gehad. We wisten allemaal wel wat er moest gebeuren, maar toch was het fijn om het nog even te kunnen controleren.
Na het eten hebben we lekker marshmallows geroosterd boven het kampvuur. Ik heb gezellig met Christelle zitten kletsen.

• 30 December 2014 - 21:16

Mama Wilma:

Goedzo Fiet, veel buitenlandse vrienden maken voor de komende vakantie-adresjes!