Mijn eerste werkdagje - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Mijn eerste werkdagje - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Mijn eerste werkdagje

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

30 November 2014 | Australië, Tamworth

Om half 8 zijn we opgestaan en om 8 uur zijn Will, Kathi en ik het eten voor maandag en dinsdag gaan voorbereiden. Vooral het uien snijden was erg leuk! Tom heeft ondertussen de badkamer schoongemaakt (waar wij natuurlijk erg blij mee waren)
We hebben de eenden en kippen gevoerd, de keuken schoongemaakt, het beddengoed gewassen, de vloeren geveegd en de kledingkast opgeruimd.
Tussendoor hebben we geluncht.
Aan het eind van de dag heb ik lekker zitten lezen. Ik was de hongerspelen zitten lezen en het was super spannend. Ik heb hem in 2 dagen uitgelezen. 's avonds hebben we kliekjes gegeten.

  • 14 December 2014 - 20:34

    Papaaa:

    Hoi Fiet, slim om die meiden met die jongens mee te sturen, kon je lekker tokkelen in hun bed.
    Wat maak je een hoop mee!Erg leuk en leerzaam.
    Moet ik nog wat voor jou meenemen?
    Zie je in Melbourne topper!
    Doei papaaa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 13343

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: