Een dagje niks - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Een dagje niks - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Een dagje niks

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

29 November 2014 | Australië, Tamworth

Ik ben om 8 uur opgestaan en heb lekker met Jeroen geskypt. Eindelijk een keer fatsoenlijke WiFi, waardoor nu ook de camera aan kon en we een normaal gesprek konden voeren.
Ik ben hierna boodschappen gaan doen en heb ontbeten.
Voordat we terug gingen naar de range heb ik van iedereen afscheid genomen. Het was jammer dat niet iedereen kon blijven. Het was echt een top groep en ik heb deze week echt goede vrienden gemaakt!
Om 10:30 uur zijn we (de staff leden) weer met de bus naar de range gegaan. We hadden deze dag vrij. Ik heb mn kleren gewassen en de rest van de dag heb ik zitten lezen. 'S avonds heeft Tom lekker voor ons gekookt en hebben we een biertje gedronken bij het kampvuur. Daarna hebben we nog een film gekeken, waarvan ik niet alles begreep want we hadden er geen ondertiteling onder. Gelukkig heeft Will me de volgende dag uitgelegd wat nou de clou was van het verhaal.

• 16 December 2014 - 00:27

Mama Wilma:

Jeetje Fiet, het lijkt me dat je op deze range helemaal op je plek bent. Jeroen erbij en we zien je/jullie nooit meer terug.
    Is daar ook nog wat heiwerk te doen voor jeroen?
    x mem