Dag 7 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 7 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 7 Thailand

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

28 Oktober 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Dinsdag 28 oktober
Ik was verbaast dat ik me goed voelde toen ik wakker werd. Ik heb lekker ontbeten en voelde me prima. Dat gold niet voor iedereen..
Om 11:30 uur namen we de boot richting het noorden van het eiland. We hebben na een tijdje varen op een plek gesnorkeld. Het water was helaas vrij troebel, omdat het 's ochtends geregend had. Maar het was nog steeds erg mooi. Er zwom veel vis in verschillende kleuren en maten.
Daarna zijn we doorgevaren naar het noorden naar een strand. Vanaf het strand zijn we naar een waterval gelopen. Het was een mooie route, maar de waterval viel een beetje tegen. Waarschijnlijk omdat ik veel watervallen op mijn vakanties in Frankrijk en Oostenrijk heb geziem, dus wat dat betreft ben ik verwend. Het was wel erg lekker om het zeewater van me af te spoelespoelen.
We hebben hierna Thais geluncht en zijn gaan chillen op het strand. Ik ben lekker in de schaduw gaan liggen, anders was ik zo rood als een kreeft.
Op het strand hebben we nog een aantal leuke foto's gemaakt met de meiden.
Om 16 uur zijn we terug gegaan naar ons ressort. En om 19 uur zijn we gaan eten. Daarna heeft Rebecca een powerpointpresentatie gegeven over de reis mogelijkheden in Thailand en omstreken. Ik kwam er toen achter dat ik eigenlijk weer terug moet en nog lang niet alles gezien heb. In het restaurant hebben Lea, Melissa en ik nog nagepraat. Daarna zijn we lekker gaan slapen.

  • 09 November 2014 - 20:21

    Maartje:

    Super Evita! Ik geniet echt van je verhalen! Echt super om te lezen dat je het naar je zin hebt! Ik begreep van Marielle dat je alle envelopjes al had geopend? Vond je het leuk? We zijn namelijk erg benieuwd! Ik heb nu al zin in meer verhalen! Heel veel liefs en ik wens je nog heel veel plezier!! :)

  • 10 November 2014 - 09:10

    Hetty:

    Zo ik ben bij hoor. Ik vind het erg leuk om je verhalen te lezen. Volgens mij geniet je met volle teugen en dat is nou precies de bedoeling. Veel plezier nog!

  • 10 November 2014 - 14:06

    Ellie:

    Ja, nu herinner ik mij nóg beter waarom het zo fijn is, warm weer en warm water ;) Hier plenst het dat het giet voor zover dat normaal Nederlands is... Gijs vertrekt vrijdag ook voor twee weken naar Thailand, naar een ander gebied hoor, binnenland, richting jungle. Misschien had ik toch maar met 'm mee moeten gaan ? Ik ga het 'koude' Portugese binnenland in... Nou ja, ik zal braaf je blog volgen, dan blijf ik ieder geval mentaal een beetje warm. Superleuk hoor Fiet ! Enne... kom je nou hier een keertje koken ? Dat vind ik wel heel erg lekker... Mijn verwachtingen ten aanzien van Gijs Thaise kookkunsten bij terugkeer zijn namelijk niet bepaald hooggespannen :) Dikke knuffel hoor, geniet.

  • 11 November 2014 - 14:36

    Martjedenhartog:

    hallo Evita wat leuk dat ik je nu ook kan volgen en gelezen dat je heel veel moois ziet
    van tailand en van je moeder hoorde dat je nu in Siidniy beland ben
    Ik ben ook een beetje jaloers op dat mooie weer daar het is hier veel regen af en toe de zon.
    Dateten of ik dat zo lekker zal vinden betwijfel ik meelwormen en sprinkhanen griezelig hoor
    Nu eisje veel genieten maar weer en tot schtijfs.
    Lieve groetjes van Opa en Oma.

  • 27 November 2014 - 21:33

    Tim:

    Hartstikke leuk, dit nu goed gelezen te hebben! Veel mooie avonturen! Wie weet gaan we samen ooit eens daar naartoe (Thailand lijkt me erg leuk om eens naartoe te gaan een dezer jaren).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 13424

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: