Dag 6 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 6 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 6 Thailand

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

27 Oktober 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Maandag 27 oktober
We moesten vroeg opstaan, want we gingen het nationaal park weer verlaten. Om 06:30 uur was ik mn bed uit en heb ik een lekkere ochtendduik genomen. Gelijk even mijn haar gewassen.
Na het ontbijt zijn we de boot in gegaan en teruggekeerd naar het vaste land. Daar zijn we in een minibusje overgestapt en zijn 3 uur onderweg geweest naar de veerboot voor Koh Phangan. Het was ongeveer ander half uur met de veerboot. Ik heb toen lekker even gelezen.
Met de taxi zijn we naar het resort gegaan. Het uitzicht in het resort is prachtig. Je kijkt uit op het strand met allemaal palmbomen en de zee. Ik heb lekker gezwommen in het zwembad.
Om 20 uur zijn we gaan eten bij restaurant Same Same. Daar heb ik lekker westers eten gegeten (daar was ik stiekem wel aan toe). We hebben daar het drinkspel flip flop gespeeld (en ik heb niet teveel gedronken). Vanaf Same Same zijn we naar de Beach party gelopen. Op het strand waren er een aantal thaise jongens die een vuurshow hielden. Echt super gaaf. Het was erg gezellig en ik heb lekker gedanst. Ook heb ik aan het eind van de avond veel water gedronken.