De vliegreis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Evita Hartog - WaarBenJij.nu De vliegreis - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

De vliegreis

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

21 Oktober 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Het is al een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst. Dit komt omdat ik eerder nog niet de beschikking heb gehad over een computer en hele reisverslagen op je telefoon typen is een drama. Dus ik zal alles inhalen vandaag. Ik heb alles bijgehouden in een schrift.

Dinsdag 21 oktober
De reis is begonnen. De vliegreis viel een beetje tegen. Van schiphol naar Dubai was goed te doen. Ik zat aan het gangpad en de stoel naast mij was vrij, dus ik kon daar lekker al mijn spullen kwijt. Ik heb lekker zitten lezen op mijn nieuwe e-reader (gekregen van mams en Jeroen) met 3000 boeken erop (dankzij Ingrid) en ik heb 2 films gekeken. Aan het eind van de vliegreis heb ik nog zitten kletsen met de man aan het raam. Hij was ook Nederlands en ging op zakenreis.
De tussenstop in Dubai was wel prima. Ik moest 3 uur wachten op mijn volgende vlucht en in de tussentijd heb ik alle lieve berichten uit mijn gekregen schrift en meegekregen enveloppen gelezen. Dat deed me erg goed, want het was best wel heel erg spannend alleen op zo'n mega vliegveld. Het vliegveld van Dubai is zo groot dat je met een soort van metro's naar andere delen van het vliegveld moest. Het is erg bijzonder daar. Er liepen overal hele chique mensen in dure winkels. Ik heb daar even iets gegeten en mensen zitten kijken.
De vlucht van Dubai naar Bankok was wat minder leuk. Ik zat tussen twee duitsers in. De ene was heel erg dik en maakte allemaal vieze geluiden en de ander stonk heel erg uit zijn mond als hij zuchtte of praatte. Ik heb dus geprobeerd zoveel mogelijk te slapen. Dit was niet echt makkelijk aangezien ik ook nog dichtbij de kabine zat waar de stewardessen het eten aan het klaarmaken waren. Ze waren gezellig de hele reis aan het kletsen....

  • 09 November 2014 - 18:29

    Mama Wilma:

    Dag liefie,
    Ik heb net je vliegreis en dag 1 t/m dag 7 gelezen. Heel leuk, je krijgt nu meteen een compleet beeld tezamen met de foto's.Ik zie je helemaal voor me tussen die blurpende, stinkende medereizigers :).
    Ik heb vandaag ook even met oma naar de foto's op facebook zitten kijken. Ze was erg blij met je mail en ze vond de foto's ook heel leuk .We zijn wél tegen elkaar: "zo, dit hebben we gezien, hier hoeven we dus niet meer heen". 'n Mensenleven is ietwat te kort om de gehele wereld te doorkruisen. Dus bedankt ook namens ons voor deze reis! We zijn heel erg benieuwd naar je verhalen over Sydney!!
    Suc6 maar weer en veel plezier!!
    XXXXXXXXXXXXXXX

  • 09 November 2014 - 20:05

    Maartje:

    Nou, hier is het antwoord dus al! ;) ik zal ook even alles lezen en in 1x reageren is wellicht handiger! :p xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 13421

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: