Het is bijna zover! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Evita

21 Oktober 2014 | Nederland, Lelystad

Nog 3 kwartier en dan vertrekt mijn vliegtuig richting Dubai. Mijn 15 kg zware backpack ligt ondertussen in het ruim. Ik heb paps, mams en vriendlief Jeroen vaarwel gekust en zit nu met spanning te wachten in gate E18. Het vliegtuig zijn ze aan het inladen met vanalles (hopelijk met lekker eten :) ). Ik ben heel erg benieuwd hoe de vliegreis gaat verlopen. Ik heb 3000 boeken op mn e-reader staan, dus ik hoef mezelf in ieder geval niet te vervelen! Ik zal laten weten hoe het tot daar is gegaan! Tot later!

  • 09 November 2014 - 20:00

    Maartje:

    En hoe was de (vlieg)reis nu dan? :)

  • 27 November 2014 - 21:19

    Tim:

    Je was ineens weg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 13456

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: