Week 3 dag 6 Leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Week 3 dag 6 Leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 6 Leconfield

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

12 December 2014 | Australië, Tamworth

John heeft vroeg de paarden bij elkaar gedreven, want hij zou naar Sydney gaan. We hebben dus vroeg de paarden gehaald. Om 8 uur hebben we afscheid genomen van John.
We zijn eerst de zadels gaan invetten. Toen is de groep zich gaan omkleden om te gaan zwemmen. Ze zijn gaan zwemmen en ik heb foto's voor ze gemaakt.
De paarden mochten toen een half uur drogen. Ondertussen heb ik mijn backpack ingepakt.
Hierna hebben we de paarden gezadeld en hebben we in de arena spelletjes gedaan. Mijn team had dit keer verloren helaas. We hebben ook de ossen de arena in gedreven.
We zijn gaan lunchen.
Na de lunch zijn we om de beurt met ons paard achter een van de ossen aan gegaan. Het is de bedoeling dat je paard uit zichzelf achter de os aan gaat en die dan in zn kont bijt. Je mag alleen sturen als je paard uit koers raakt.
Ik moest het voordoen en mijn pony deed het super goed.
We zijn hierna de wei in gegaan voor een paar stukken draf en galop. Dit was het laatste ritje.
We hebben de paarden afgezadeld, naar de wei gebracht en afscheid van ze genomen.
Ook hebben we afscheid genomen van Tim, die naar Sydney ging voor een paar dagen.
Ik heb de rest van mijn spullen ingepakt en gedoucht.
Om 5 uur heeft David ons naar de stad gebracht. We zijn de hele avond in het hostel gebleven met een wijntje erbij. 's nachts heb ik nog met Jeroen geskypt.