Week 3 dag 4 Leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Week 3 dag 4 Leconfield - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 4 Leconfield

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

10 December 2014 | Australië, Tamworth

Het had 's nachts veel geregend, maar toen ik op stond was het heerlijk weer. De paarden hadden vandaag weer een dagje rust. Om half 9 zijn ze begonnen met de natural horsemanship demo. Ik en Kathi hebben de lunch en avondeten voorbereid en ondertussen op de kids gepast. Ook hebben we de spullen voor het 'fencen' klaargelegd. Iedereen heeft zijn luchpakketje klaargemaakt, waarna we naar de picknickplek zijn gegaan. We gingen nu via een andere route. Veel steiler en langer. Ik zat gelukkig naast David op de passagiers stoel ipv achterin de laadbak.
We hebben lekker geluncht. Ik en Kathi zijn met Ella (Tim zn dochter uit zijn eerste huwelijk) terug gereden naar de range. De rest is gaan 'fencen'.
Bij de range hebben Kathi en ik nog wat schoongemaakt en zijn toen Courtney gaan helpen.
Ik heb de planten water gegeven en daarna onkruid gewied. Ik heb ook nog even met Ella zitten praten.
Om 5 uur zijn we gaan koken.
Het was David zn verjaardag en hij zou mee eten. We hadden elke woensdagavond cake, dus dat kwam mooi uit. Tim had een kaarsje geregeld en we hebben met zn allen voor David gezongen. We hebben 's avonds gezellig rond het kampvuur gezeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 13441

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: