Mijn laatste dag in Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Mijn laatste dag in Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Mijn laatste dag in Thailand

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

02 November 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Zondag 2 november
Ik had slecht geslapen, want ik was zenuwachtig voor mn reis. Ik ben om 03:55 uur uit bed gegaan en heb me klaargemaakt. Om 04:15 was ik bij het restaurant want om 04:20 zou ik opgehaald worden. Toen ik naar het restaurant liep, zag ik een taxi wegrijden. Ik hoopte vurig dat het niet mijn taxi was, maar na 5 minuten wachten kon het niet anders. Ik heb geprobeerd het nummer op mijn bonnetje te bellen, maar die meneer klikte me gewoon weg. Ik raakte een beetje in paniek, want mijn veerboot zou om 5 uur vertrekken. Uiteindelijk ben ik naar de supermarkt gelopen en heb daar gevraagd of ze een taxi voor me wilde bellen. De caissière deed net alsof hij me niet begreep en wilde niet bellen. Gelukkig reed er toen net een taxi de straat in om mensen af te zetten. Ik heb gevraagd of hij me wilde brengen. Hij heeft me in een super tempo naar de veerboot gebracht. Uiteraard heeft hij het dubbele gerekend en ik had al voor die andere taxi betaald. Ik was dus super boos dat die eerste taxi te vroeg was vertrokken. Ik was wel opgelucht dat ik op tijd was bij de veerboot.
In de veerboot heb ik nog even lekker geslapen en ben ik weer tot rust gekomen.

Op het vaste land ben ik met de bus naar het vliegveld gegaan. In de bus kwam ik erachter dat ik mijn aankomst papieren kwijt was, die ik volgens verhalen op internet weer nodig had om het land uit te kunnen. Ik zat dus al weer in de stress. Gelukkig had ik ze niet nodig voor mijn vlucht naar Bankok en kon ik het in Bankok gewoon weer opnieuw invullen. Er was dus niks aan de hand..

Om 20:45 uur ben ik van Bankok naar Sydney gevlogen. Ik zat nu naast een aardige Schotse meneer en een lieve Aziatische vrouw. Het enige vervelende was dat de vrouw na het ontbijt moest overgeven... Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te slapen.

  • 12 November 2014 - 14:41

    Hetty:

    Wat een ongelofelijke apenkop die taxichauffeur!
    Gelukkig alles goed gekomen.......

  • 16 November 2014 - 11:46

    Mariehartje:

    Echt wat voor jou om mee te maken!!! Hahahaha, nu weet je dat je altijd 10min te vroeg moet zijn!

  • 27 November 2014 - 21:53

    Tim:

    Oh oh oh.... Klacht ingediend bij het vliegveld?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 13450

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: