Melbourne dag 3 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Melbourne dag 3 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Melbourne dag 3

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

18 December 2014 | Australië, Tamworth

We hadden geen wekker gezet en werden om 9 uur wakker. We wilden gaan ontbijten in het hostel, maar alles was al opgeruimd. We zijn toen op federation square in het zonnetje gaan eten.
Na het ontbijt zijn we op de hop on hop off bustour gestapt. De bus stopt bin alle highlights van Melbourne, waar je dan uit kan stappen en kan rond kijken. Later kun je dan weer op de volgende bus stappen naar de volgende bestemmingen.
We zijn eerst bij het zee aquarium uitgestapt. Dat was erg leuk! Veel mooie en grote vis. Na 2 uur daar hebben rond gekeken zijn we weer op de bus gestapt. Tijdens de rit wordt er veel over de stad vertelt. In het Engels natuurlijk, dus voor pa niet altijd goed te begrijpen.
We zijn hierna bij een kerk uitgestapt. We hebben in de kerk gekeken en zijn toen door een park naar de volgende halte gelopen. In het park hebben we zitten lunchen en hebben we gewacht tot de regen voorbij was. Toen zijn we naar de halte gelopen. We hebben een half uur op de bus zitten wachten, terwijl hij al nou 5 minuten hoorde te komen. Net toen we hadden besloten om verder te lopen, kwam de bus aanrijden.
Om half 7 waren we terug van de hele tour. We zijn lekker uit eten gegaan.
's Avonds heb ik nog even mijn berichten beantwoord. Om 10 uur zijn we gaan slapen.

• 30 December 2014 - 21:22

Mama Wilma:

Hebben jullie nog wel een kaarsje gebrand in de kerk?