Melbourne dag 1 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Melbourne dag 1 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Melbourne dag 1

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

16 December 2014 | Australië, Tamworth

Om 8:30 uur kwam ik aan in Melbourne. Ik ben op zoek gegaan naar mijn hostel wat nog een pittig eindje lopen bleek te zijn. In het hostel ben ik eerst lekker gaan lezen en aan mijn blog gaan werken. Ik kon mijn kamer nog niet in, want ze waren nog aan het schoonmaken.
's middags heb ik even een tukkie gedaan.
Ik werd om half 7 wakker. Ik ben naar de algemene ruimte gegaan voor WiFi. Bleek dat er een gratis maaltijd werd geserveerd deze avond. Ik was hier super blij mee, want ik had geen zin om buiten de deur te gaan eten en het was gratis. Het eten was ook nog eens erg lekker. Na het eten ben ik weer lekker naar bed gegaan.

• 30 December 2014 - 22:37

Mama Wilma:

k krijg een beetje zo'n zwerversgevoel bij je verhaal; lekker aanschuiven bij het leger des heils.......