Op naar Melbourne - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Op naar Melbourne - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Op naar Melbourne

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

15 December 2014 | Australië, Tamworth

Ik ben vroeg opgestaan, want ik ging vandaag naar Melbourne. Ik heb gedoucht en lekker ontbeten.
We zijn met zn drieën nog even wezen shoppen. Om 10:30 uur ben ik op de trein gestapt en heb ik afscheid genomen van Kathi en Romana.
Het was ongeveer 6 uur naar Sydney waar ik moest overstappen. Ik heb veel zitten lezen en uit het raam gekeken. Ik heb aardig wat kangaroes gezien onderweg.
Om 17 uur kwam ik aan in Sydney. De trein naar Melbourne zou pas om 20:30 uur vertrekken. Ik heb op het station gegeten, gefacebookt en zitten lezen.
De trein had een uur vertraging dus moest ik extra lang wachten. Saai hoor!
Ik ben vrij snel gaan slapen in de trein. Het grootste deel van de nacht zat er niemand naast me, dus kon ik lekker op 2 stoelen liggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13321

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: