Tamworth dag 2 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Tamworth dag 2 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Tamworth dag 2

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

14 December 2014 | Australië, Tamworth

Vandaag heb ik weinig gedaan. We hebben boodschappen gedaan. Ik heb mijn blog bijgewerkt. Ik heb een tijd zitten lezen en we hebben een film gekeken. Het was een gezellig dagje met zn drieën.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 13341

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: