Tamworth dag 1 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Tamworth dag 1 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Tamworth dag 1

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

13 December 2014 | Australië, Tamworth

Ik, Kathi en Ramona hebben 's morgens boodschappen gedaan. Daarna zijn we met zn allen gaan ontbijten. Om 10 uur hebben we afscheid genomen van Tom en om 12 uur van Thomas. Christelle was al vroeg in de ochtend vertrokken.We zijn met zn drieën naar de bibliotheek gegaan. Daar heb ik op de computer mijn trein naar Melbourne geboekt. Rond 15 uur zijn we terug gegaan naar het hostel. We hebben een film zitten kijken. Daarna hebben we gekookt en gegeten. Ik heb na het eten met Jeroen geskypt en nog een film gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 13322

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: