Week 2 dag 6 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Week 2 dag 6 - Reisverslag uit Tamworth, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Week 2 dag 6

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

05 December 2014 | Australië, Tamworth

We hebben eerst de zadels ingevet met koeienvet. Daarna hebben we de paarden gehaald en gepoetst. Hierna heeft de groep zich omgekleed om te gaan zwemmen. Ik heb me niet omgekleed, want ik vond het te fris buiten (mega koukleum!). De groep is gaan zwemmen en ik heb foto's gemaakt voor de liefhebbers.
Na het zwemmen lieten we de paarden een half uur drogen. Iedereen kon ondertussen zijn spullen pakken. Ik heb samen met Kathi de lunch voorbereid.
Voor de lunch zijn we met de paarden naar de arena gegaan waar ze natural horsemanship hebben geoefend en waar we de slalom estafette en de barrel race hebben gedaan. Dit keer had mijn team gewonnen! Hierna zijn er gaan lunchen.
Na de lunch zijn we naar de wei gegaan om daar een aantal banen te draven en te galopperen. Ik heb stiekem aan het eind steeds een sprint getrokken. Anders is het maar saai.
We hebben de paarden hierna afgezadeld en naar de wei gebracht.
Ik heb toen lekker gedoucht en mezelf klaargemaakt voor de stad.
Om 5 uur zijn we vertrokken naar de stad.
Denise en Justin zijn met ons in de bus meegereden. Hun ouders zijn met hun huurauto rechtstreeks naar Tamworth gereden. Wij zijn halverwege weer gestopt bij het café om te eten.
Om half 8 zijn we doorgereden naar Tamworth. Daar hebben we eerst Justin en Denise afgezet bij hun motel en daarna Tatjana bij het hostel. Ik ben ook even in het hostel gebleven om te profiteren van de WiFi.
Ik ben om 9 uur met Tatjana, Kathi en Tom naar de drankwinkel gegaan om wijn te halen. Het goot van de regen dus we zijn daarna snel naar de bus gerend waar John en Will op ons zaten te wachten. We hebben in de bus gezellig zitten borrelen met een lekker muziekje op en kletterende regen. Toen de wijn op was en het niet meer regende zijn we naar de kroeg gegaan om nog ff lekker te dansen. Ik heb deze keer wel in de bus geslapen. Lekker comfortabel...

  • 28 December 2014 - 13:26

    Maartje:

    Jeetje, alweer je laatste verslag! Ik ben benieuwd naar je laatste weekje op de ranch en daarna lekker met je pappie! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tamworth

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 13340

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: