Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

18 November 2014 | Australië, Airlie Beach

Om 7 uur kwam ik aan in Airlie Beach. Ik ben met een Hollands meisje, een Duits meisje en een Engelse jongen naar ons hostel gelopen. Het was een lange en zware wandeling met onze zware backpacks en het warme weer. Het was wel goed voor mn billen.
Om 11 uur konden we inchecken, dus heb ik mijn spullen in de opslag gelegd. Ik ben met het Hollandse en Duitse meisje gaan ontbijten. Daarna zijn we ons gaan inchecken bij de maatschappij waarmee we de volgende dag naar de whitsundays zouden gaan.
Daarna zijn we gaan inchecken bij het hostel. We zaten samen in een kamer met de Engelse jongen, 2 Zweedse meiden, een Amerikaan en nog een Hollandse. We hebben een hele tijd met elkaar zitten kletsen.
Ik ben 's middags met het Hollandse en Duitse meisje gaan winkelen en we zijn wezen zwemmen in de lagoon.
's Avonds heb ik met het Duitse meisje pasta gemaakt. Het was heel simpel en niet echt bijzonder, maar wel lekker goedkoop. En daar houden backpackers van! Na het eten heb ik mijn rugzak gepakt voor de whitsundays en heb nog even gekletst met mijn kamergenoten. Al met al was het een lekker daggie!

  • 22 November 2014 - 21:25

    Moeder Wilma:

    ja ja, rugtas en billen....dubbel gewicht hè, viel je niet achterover?

  • 23 November 2014 - 12:58

    Hetty:

    Ik vind het zo leuk dat je allerlei mensen tegenkomt die ook aan het reizen zijn en dat je dan gelijk contact met elkaar hebt, ik krijg de indruk dat het een soort vanzelfsprekend is dat je met elkaar optrekt als je bij elkaar in het hostel zit...
    Leuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13332

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: