Agnes Water - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Agnes Water - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Agnes Water

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

17 November 2014 | Australië, Agnes Water

Ik ben op tijd uit bed gegaan, omdat ik om 10 uur moest uitchecken. Ik had pas 's avonds de bus naar Airlie Beach, dus ik had nog de hele dag in Agnes Water. Na het uitchecken heb ik gevraagd of het mogelijk was om 's middags mee op een kajak tour te gaan. Ze zou voor me bellen en het me laten weten als ze meer wist. Ik ben bij het zwembad in de schaduw gaan liggen om te wachten op antwoord. Om 14 uur had ik nog niks gehoord, dus ik ging er al vanuit dat het niet door zou gaan. Om 15 uur kwam ze naar me toe en zei dat het niet kon, omdat er teveel wind stond.
Ik heb toen maar de shuttel bus naar het dorp genomen. Er was daar niet heel veel te doen. Ik ben naar het strand gelopen en heb daar even van het uitzicht genoten. Daarna ben ik boodschappen gaan doen. Ik ben terug naar het hostel gaan lopen, want ik had geen zin om anderhalf uur op de shuttel bus terug te wachten. Het zou een lange wandeling worden, maar na 10 minuutjes lopen stopte er een vrouw met haar auto en zij heeft me een lift gegeven naar het hostel. Dat was erg aardig van haar!
Ze vroeg aan mij waar ik naartoe zou gaan de aankomende dagen en ik zei dat ik naar de whitsundays zou gaan. Ze vroeg meteen of ik wel op een zeilboot ging, want volgens haar was dat het beste omdat je dan naar de mooiste plekjes ging. Dus ik was blij dat ik een zeilboot had geboekt en niet de party boot!
Terug in het hostel heb ik eten gemaakt, gegeten en lekker gedoucht. Om half 9 heb ik de shuttel genomen naar de bushalte en ben op de greyhound gestapt richting Airlie Beach.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Agnes Water

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 13323

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: