Weer een reisdagje - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Weer een reisdagje - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Weer een reisdagje

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

16 November 2014 | Australië, Agnes Water

Weer een reisdagje. Ik heb 's morgens boodschappen gedaan. Ik was er vanuit gegaan dat de supermarkt om 8 uur open zou gaan, dus ik was er om kwart voor 9 en toen was hij nog gesloten. Toen bedacht ik me dat het zondag was. Gelukkig ging hij om 9 uur open. Ik heb totaal geen besef meer van welke dag het is.
Om 10 uur ben ik uitgecheckt en om 11:35 uur ben ik in de bus gestapt naar Agnes water of ook wel town of 1770 genoemd. In de bus heb ik weer mijn blog bijgewerkt.
Om 19 uur kwam ik aan in Agnes Water. Ik heb ingecheckt bij mijn hostel, mn spullen gedumpt en ben naar de bar gegaan. Daar heb ik zitten whatsappen met Jeroen en later heb ik gechat met de familie, die bij ons thuis was voor de gezamenlijke verjaardag. Het was leuk om het thuisfront weer gesproken te hebben. Om 1 uur ben ik naar bed gegaan. Deze keer dus niet vroeg naar bed paps! Haha

  • 22 November 2014 - 21:21

    Moeder Wilma:

    Ik ben weer blij met de nieuwe blogs, ff een teken van leven.

  • 02 December 2014 - 13:32

    Maartje:

    Was leuk om je even gesproken te hebben, al werkte Skype niet helemaal mee.. :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Agnes Water

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 13317

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: