Dag 6 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 6 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 6 Sydney

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

08 November 2014 | Australië, Sydney

Dit was mijn laatste dag met ultimate oz. Ik ben om 10 uur naar het kantoor gegaan om mijn reis langs de oostkust te plannen. Ik heb maar 2 weken voor de oostkust en dat is super kort. Het kostte de jongen die me hielp dan ook wat moeite om alle highlights in die twee weken te proppen, maar het is gelukt, op een dagtour naar het great barrier reef na dan (waar ik wel een beetje van baal, maarja je kan niet alles hebben).
Om half 12 hebben we de bus gepakt naar Cogee beach. Het is echt ontzettend druk in Sydney met verkeer, dus het duurde een eeuwigheid. Gelukkig kon ik zitten, want in de bus was het ook heel druk.
We zijn vanaf Cogee beach naar Bondi beach gelopen. Het was een wandeling van 3 uur inclusief lunchpauze.
De route was ontzettend druk. Waarschijnlijk omdat het weekend was en er overal kunstwerken langs de route stonden (die er normaal denk ik niet staan). Het was een erg mooie route, maar ik had wel een beetje irritaties door het super trage tempo. Het was wel gezellig met de groep.
Ook de bus terug was stervens druk.
Terug in het hostel heb ik me snel omgekleed voor het afscheidsdiner.
Voordat we naar het eerste café gingen, kregen we een sombrero, want het was Mexicaanse avond. Ik heb de meest felle sombrero uitgekozen natuurlijk. Super leuk!
We kregen in he eerste café steak met friet en 2 drankjes. We zijn daarna naar 3 kroegen geweest. Overal kregen we een gratis drankje dus het was een goedkope avond (wat zeer bijzonder is in Sydney, want drank is hier pittig duur). Ik heb overal lekker gedanst. Rond half 12 hebben we de partybus genomen naar de haven, waar zich de grootste club van Sydney bevindt. In de club kregen we geen gratis drankje, maar wel gratis entree. Ik vond het in de club wat minder leuk, omdat je steeds iedereen kwijt raakte en de muziek was niet helemaal mijn stijl. Rond 2 uur ben ik terug gelopen naar het hostel met een paar Duitsers uit mijn groep.

  • 27 November 2014 - 22:08

    Tim:

    Vertel me, welke muziek was dat dan? Techno?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 13314

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: