Dag 1 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 1 Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 1 Sydney

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

03 November 2014 | Australië, Sydney

Om 09:45 uur landde het vliegtuig in Sydney. Met een transfer busje werd ik naar het hostel gebracht. Ook een ander meisje van ultimate oz zat bij mij in het busje. Bij het hostel hebben we snel ingecheckt en hebben ons gauw omgekleed, want het welkomstpraatje van ultimate oz was al begonnen. Toen we in het kantoor aankwamen was het praatje al bijna afgelopen en konden we gelijk mee met de stadswandeling. We zijn door chinatown gelopen en langs het hoogste gebouw van Sydney naar de botanische tuinen. We zijn door de botanische tuinen gelopen richting het opera huis. Er stonden schitterende planten! We hadden er ook een super mooi uitzicht op het opera huis. We zijn doorgelopen naar het opera huis en vanaf daar had je een mooi uitzicht op de harbour bridge.
Daarna zijn we op eigen gelegenheid langs de haven terug gelopen naar het hostel. Bij de haven staan prachtige paarse bomen, die heerlijk geuren. Ik heb nooit eerder een boom geroken van een aardige afstand met zon lekkere geur.
In het hostel ben ik een dutje gaan doen, want ik was kapot van mijn reis!
Om 20 uur hadden we het welkomstdiner in side bar (de kelder van het hostel). Het eten stelde niet zo veel voor. We kregen wat patat en hele dunne pizza. Het was wel leuk om mensen uit mijn groep beter te leren kennen. Ik ben lekker op tijd naar bed gegaan.
Het was wel wennen dat ik met nog 7 anderen op een kamer sliep. Iedereen kwam op een ander tijdstip binnen en vooral de jongens waren erg luidruchtig. Dus ik baalde een beetje, want ik moest de volgende dag weer vroeg uit bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 13325

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: