Dag 11 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 11 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 11 Thailand

Door: Evita den Hartog

Blijf op de hoogte en volg Evita

01 November 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Dit was mijn laatste dag in Koh Phangan. Het was heel erg slecht weer, dus ik heb bijna de hele dag gelezen. Ik ben 's avonds met Lea mee geweest naar het politiebureau om aangifte te doen. Dit was gelukkig zo gebeurd.
Ik heb in het restaurant gegeten, uitgecheckt en mijn dagboek bijgewerkt. Voordat ik naar bed ging heb ik al mijn spullen gepakt, want ik zou de dag daarna vroeg vertrekken. Ik ben vroeg gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 13334

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: