Dag 9 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu Dag 9 Thailand - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Evita Hartog - WaarBenJij.nu

Dag 9 Thailand

Blijf op de hoogte en volg Evita

30 Oktober 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Donderdag 30 oktober
We zijn 's morgens naar een wipe-out baan gegaan. Connor, Lea, Melissa, Chelsea en Katie zijn de baan op gegaan. Ik, Remy en Rivkah hebben zitten kijken in het restaurant. Ondertussen heb ik lekker ontbeten. Ik heb zelf niet mee gedaan, want ik vond het teveel geld en de baan stelde niet zo heel veel voor. Het was wel heel grappig om de rest te zien stuntelen. Maar het duurde me een beetje te lang. We zijn pas 14:45 uur terug gegaan naar het resort.
Melissa en Chelsea hebben toen hun spullen gepakt en zijn vertrokken naar hun volgende bestemming.

's Avonds ben ik met de rest naar het restaurant Fishermann's gelopen. Ik heb daar heerlijke vis gegeten. We zaten aan een laag tafeltje op een houten boot, die op het strand lag. We hadden weer mooi uitzicht over het strand met lantaarns en verlichte bamboo. Dit was een van de beste plekken waar ik ooit gegeten heb! Echt genieten!
Terug in het resort heb ik lekker met mams, Remy en Daan geskypt. Dat was super fijn!

  • 12 November 2014 - 14:49

    Hetty:

    Wat is een wold-out baan?
    Lekker even skypen met thuis, mooi he dat dat tegenwoordig kan.

  • 12 November 2014 - 15:00

    Mama Wilma:

    En je was ook zo goed verstaanbaar :).
    Maar i.d.d. fijn om elkaars stem weer efkes te horen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Pha-Ngan

Evita

Actief sinds 20 Okt. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 13324

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: